Julmaten

Morsan och jag har varit och handlat julmat idag. Fast vi var tidigt ute fick vi trängas en hel del. Det är lustigt att alla ska fram först, ÄVEN jag!

I den här ordningen handlade vi:

1. Coop forum, mat
2. Willys, mat
3. Grizzly, kaninhö
4. Rusta, leta efter cellofan
5. Europris, leta efter cellofan
6. Shape, leta efter cellofan
7. Babyland, saker till kommande barnbarnet
8. EM-möbler, saccosäckar till de två yngre busarna
9. Åby blommor, leta efter cellofan, fick köpa 2 meter för 35 spänn!
10. Konsum Åby, hämta ut paket
11. PK-store, tittade (dyrt)
12. Åby blommor igen, köpte en jättefin julgrupp för presentkort jag fick av mamma

Svängen tog ca 4 timmar, inte illa va?!


Kommentarer
Postat av: svala

hej.. javisst ska jag bli kändis..:)

hah nää rå...



Hur leker livet med dig?? Ska du bli lastbilsförare?? kram Grattis till kommande barnbarnet!!:-)

2008-12-22 @ 22:32:36
URL: http://www.svalaandersson.com
Postat av: Helen

Pust och suck så jobbigt det lät. Jag börjar mer och mer känna glädje över att slippa denna jul stress. Jga va på city gross i går och jag va nog den enda i hela affären som inte köpte mängder med julmat.

2008-12-23 @ 09:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0