Jävla pepparkakor

När barnen var yngre ville de baka pepparkakor (fast inte mormor var här som BRUKAR baka med barnen).
Hur som helst erbjöd sig min man (!) att baka med dem. Nu blev det inte så för han jobbade så JAG fick köpa (ja, köpa) deg och ta hand om baket.
Vi kavlade och stansade bergis 5 plåtar (en helkväll alltså). Om någon bara hade talat om att man skulle SMÖRJA plåtarna först....
Under grova svordomar HACKADE jag loss pepparkaksjävlarna rakt ner i kompostpåsen.
Numera köper jag för 10 spänn burken.


Kommentarer
Postat av: karin

Haha, fyfan!

köpte (ja köpte) en sån däringa de idag.. tack för tipset..!

2008-11-26 @ 22:00:59
URL: http://mysmongo81.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha Tack för dagens skratt. Du ska nog hålla dig ifrån pepparkaks baket.

2008-11-27 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0