Körkortet

Jag har fått ett tokryck och börjat ta CE-kort vilket betyder tung lastbil med tungt släp. Det är bara det att det verkar vara mycket svårare än jag trodde...



Dessa skyltar kommer troligen att vara avgörande för huruvida jag kommer att få körkortet eller inte. Vi har gått igenom det på trafikskolan, och jag undrar verkligen om alla förstod! Ingen sa nåt och jag ville inte fråga heller. Jag har frågat så mycket och får så långa svar av läraren så jag tycker mig höra hur folk suckar... Jag måste på något sätt försöka på egen hand att lösa detta!

Vi får se i morgon, jag kanske kan haffa läraren (som heter Rickard) när de andra har gått....



                                                  
                                                  

Kommentarer
Postat av: Helen

Tycker att du inte ska lägga för mycket energi till att bli klar. Du har ju ett så fantastiskt kul jobb nu. Och roliga jobbarkompisar ( kom över till mig igen ) . Ha Ha

2008-11-16 @ 22:17:09
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej höna.

Jag tyckte det var tillräckligt svårt med vanlig körkorts teori så det är starkt gjort av dig att ge dig på last bils teori.Kan du inte fråga ssk Marie hon kanske kan ge dig svaren.

Hare toppen

Kram

2008-11-17 @ 10:34:59
URL: http://lilltrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0