Skräckens hus

Jag är otroligt rädd och nervös för att gå till tandhygienisten och tandläkaren. Som tur är har jag världens bästa tandhygienist, Eta. Givetvis är hon lika RÅ och BRUTAL som alla andra, men hon FÖRSTÅR mig. Besöket får ta den tid det tar och vill jag ha bedövning får jag det. (Troligen den enda i Sverige som vill ha bedövning för att ta bort tandsten). En gång när jag var där fick jag hjärtklappning och höll på att svimma, så Eta fick öppna fönstret och badda mig i pannan! Det hela var över på under en timme och så fick jag återbesök i juni. Så min tandhygienist är den enda person som jag gillar men inte vill träffa!

Trappuppgången som ger mig hjärtklappning.

Lika läbbig som elektriska stolen.

Pappersmuggar är ett minne blott! Nu har de porslinsmuggar i FilippaK-stuk!

Kommentarer
Postat av: Helen

Jaså då va man inte s kartig när det nalkas tandläkare.

Säg till s följer jag med och håller handen.

Ha en trevlig helg.

Du är bäst, glöm inte det.

Kram

2009-04-02 @ 22:18:32
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Nej, skenet bedrar! Kram

2009-04-03 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0