Mantorp Trucking Festival 2009

Thomas, Nicke och jag for till Mantorp igår för att kika på lite snygga lastbilar. Kanonväder och massor av lastbilsintresserade människor i alla åldrar. Det som var roligast var att titta på snygga motivlacker. Alla bilar glänste och gnistrade.
Denna var en av mina favoriter. De gröna ränderna var självlysande. Givetvis är det Scania som gäller för en gammal lastbilsbyggare från Södertälje!

Men min absoluta favorit var den här Scanian! Körs av ett åkeri i Skänninge.


Den här bilen var oooootroooligt lååååång.... Specialbyggd för att köra stål.

Här kan man snacka om spegelblankt asfaltsflak!

Snygga lampor!

Nicholas Cage, en av mina favoritskådisar!


Lite andra motivlacker
   

Thomas och Nicke


Ytterligare en snygg Scania


Kommentarer
Postat av: helen

Gud vilka snygga bilar.

Är det en sådan du ska susa fram i sedan .

Kram

2009-08-31 @ 22:07:24
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0