Ålandskryssning med "Färjan"

Ett härligt sjöväder som tillät oss att njuta ute på däck i solgasset! God mat och dryck samt sedvanlig shopping därtill. Satt i Fun Club och njöt av kall öl till 01.30, sedan gick vi och tog en nattmacka. Killen i kassan var den numera kända Alfonso från "Färjan". TV-teamet var på plats för nya avsnitt till serien. Få se om vi kommer med i TV-rutan! Alfonso var mycket trevlig och kom till vårt bord och pratade och gullade med Milo. Jag saknade dock min älskade make som tyvärr var tvungen att jobba och inte kunde följa med :(
   
   

Kommentarer
Postat av: marina

jag vill med åka ser mysigt ut

2009-06-25 @ 11:19:11
Postat av: Pia

Tjena bruden.

Vet inte om detta kommer fram, fattar inget med data o mikis e inte hemma. titta på lilla trollet, sååå söööt. Hoppas hon e snäll mot mamma.

Försöker sitta lite vid datan men jösses vilken skituppfinning.



Jag e singel igen, o tänker aldrig ens snegla på det andra könet mer, så less.Jag kommer aldrig träffa Mr Right som vissa lyckats göra, ska fan köpa ett husdjur, tamråtta kanske, o klappa på när sugen kommer.



Vi måste höras snart. hälsa alla från oss alla

PUSS KRAM Pia

2009-06-25 @ 19:19:00
Postat av: Ann-Sofie

Jodå, Pia! Det är bara det att jag måste godkänna först! Kul att du hittat in i cyberspace!

2009-06-25 @ 20:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0