Nytt jobb, nya utmaningar

Jag är alldeles till mig av glädje eftersom jag har fått ett nytt jobb! Istället för äldreomsorg ska jag nu jobba inom handikappomsorgen. Det är ett boende för 6 eller 7 killar och tjejer med varierande grad av utvecklingsstörning. Det bästa är att det ligger i utkanten av stan, fint beläget vid skogen i ett lugnt villaområde.

Jag känner att jag inte kommer nånvart på min nuvarande arbetsplats där jag anser att man som anställd inte har några möjligheter att utvecklas. En av mina bästa arbetskamrater har slutat och ett par till är också på väg därifrån.

Ett annat stort plus är att det inte förekommer några delade turer. Dessa turer tar knäcken på en, eftersom helgturerna oftast är flera timmar längre än vardagsturerna.

Glad är jag också för att min nya chef sa att hon hade fått jättefina referenser om mig!


Kommentarer
Postat av: Thomas

GRATTIS min kära de e du värd...;)

2010-04-02 @ 22:06:12
Postat av: karina

Grattis,grattis, det är du värd. Hoppas att allt kommer att gå bra nu på ditt nya jobb. Önskar dig all lycka.



Kram Karina

2010-04-06 @ 14:47:26
Postat av: mia. g

du är så välkommen så!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0