Att smita före i kön

Ofta när man står i en lång kö i affären och det bara är 1 kassa öppen brukar kassörskan ropa i mikrofonen "en kassa till,tack". Vad är det då som händer när det kommer en kassörska till? Jo, de som står BAKOM tränger sig fram och går före!!!
Om jag satt i kassan skulle jag bara säga "Nä, nä, här är det turordning som gäller" och så skulle jag sitta  med armarna i kors och vägra scanna några varor förrän det blev ordning på kunderna!

Egentligen skulle jag ta tag i det nu ikväll när jag går in på Konsum...

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja du ... det kanske vore ett jobb för oss.

Då jävlar hade det varit ordning i kön.

Jag håller helt med dig att det är irriterande

2008-11-20 @ 14:27:54
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: jennie

Bara jag hinner före alla andra så är det lungt.....

2008-11-21 @ 11:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0