Delad tur

I dag har jag jobbat en sk delad tur 07.00-12.00 + 16.15-21.15.


Börjar kl 07.00 ch slutar kl 12.00. In i bilen, över till macken och tanka.
Hem.
Spacklade en vägg i sonens rum.
Drack kaffe.
Skjutsade sonen till gitarrlektionen, sedan vidare med mannen till bowlinghallen (julbord...).
Hem igen.
Tvättade 2 fönster.
Sorterade tvätt. Slängde på en maskin.
Åkte med dottern till Konsum för att köpa lördagsgodis.
Hem igen.
Löste ett Sudoku.
Äldsta dottern kommer hem med sonen från gitarren samt en kasse mat åt barnen från McDonken.
"Puss och hej, nu åker mamma till jobbet igen".
16.10 omklädd och klar för att jobba 16.15-21.15.
Kommer hem 21.30.
Dusch.
Godnatt till barnen.
TV.
Mannen ringer när han vill bli hämtad efter julfesten (gäääsp...)hoppas han ringer snart, jag ska ju vara på jobbet 06.45 i morgon bitti(!!!!).
Javisst fan , måste hänga tvätten....

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja visst är det roligt med delade turer. Man ska hinna allt på så liten tid som möjligt.

Men jag tycker att du hann med riktigt mycket.

Fan vad jag saknar att jobba med dig, men på torsdag tror jag vi jobbar kväll ihop för jag har bytt med Marina.

Kramis

2008-11-30 @ 09:48:21
Postat av: Ann-Sofie

Är det konstigt att man får näsblod! Ja, på torsdag är det du och jag igen, alldeles för glest, vi får se över schemat...

2008-11-30 @ 17:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0