Desinficerat i badrummet

Jag har idag skurat mitt badrum med Klorin. Jag blandade Klorin och vatten i en sprayflaska, sprayade runt och LADE MIG PÅ GOLVET för att torka under duschkabinen. Jag kan säga att tröjan jag hade på mig INTE tålde klorblekning. Det var en mörkblå munkjacka som nu är rosa på ena ärmen och hela ryggen! Jag brukar tycka att jag oftast har läget under kontroll, men idag vet jag inte vad jag tänkte på. Sen borde jag även ha använt handskar, för händerna är som russin...

På tal om russin, snart är det dags att baka lussekatter. Men för min del blir det väl till att baka med HANDSKAR med tanke på Klorinet.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Så himla duktig du har varit då.Kanske inte med tröjan men med badrummet.

2008-11-21 @ 21:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0