Teorilektion nr 5, den näst sista

Jaha, då har man lärt sig lite om dieselmotorns uppbyggnad och funktion. Även turbon var med på ett hörn. Ämnet är så TRÅKIGT att jag inte ens klarar av att skoja om det ens.

Rikard (min trafikskolelärare) frågade med ett flin hur många som hade bokat teoriprov än. Ingen... Han sa att det börjar bli dags och då kom hjärtklappningen...

Det är bara att dyka ner i boken, strunta i att julpynta till advent och bara koncentrera sig på att klara provet.

En annan sak, vi håller på att renovera lite hemma och jag skulle köpa vita socklar som ska sitta runt dörrarna. Lyssna nu, 12 stycken socklar kostade på K-Rauta 1 788:- (ettusensjuhundraåttioåtta spänn). Jag tyckte det verkade lite dyrt, så jag åkte till Coop forum istället. Där kostade EXAKT LIKADANA  780:- (sjuhundraåttio spänn). En diff på 1 008:-.......

En kanske skulle öppna brädgård.....

Kommentarer
Postat av: Helen

Kämpa på bruden...

Kommer gå som smort, du är väll sporrad av att bli av med ditt nuvarande jobb. Ha ha

2008-11-25 @ 13:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0