Sarah Jessica Parker

Jag fick en prenumeration på Se & Hör i julklapp. Där finns en sida som heter "Jag mötte en kändis" dit man kan skicka in sina egna bilder. Bästa bilden vinner 1000:-. Givet, tänkte jag och skickade in bilden på oss med Sarah Jessica Parker som vi träffade på kända John`s Pizzeria i New York. Pyttsan, bilden har inte kommit med fast det var flera månader sen jag skickade in den! Bästa bilderna har varit typ nån som träffade Lasse Holm, Danny mm. Visst är denna värd "Bästa bilden"! Så jag publicerar den själv här på min blogg! Jag älskar Sarah Jessica och tycker att det var den ultimata upplevelsen att få träffa henne på Manhattan!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag röstar på den här bilden:)

2009-04-12 @ 20:49:43
URL: http://liltrollan.blogg.se/
Postat av: Jessi

Helt sjukt att vi inte blivit publicerade... vem fan bryr sig om Lasse Holm.. Finns väl inget som slår "sex and the city stjärnan" eller?

2009-04-12 @ 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0