Kan bara gå och stå

I natt rann tårarna av smärtan i ryggen, skulle behöva något starkare än Alvedon. Thomas masserade försiktigt in tigerbalsam, men det blev bara värre!
Nu har jag varit sjukskriven i en vecka och ska ringa till vårdcentralen på måndag. Att jobba är inte att tänka på. Så här länge har jag aldrig förr haft ont.
Enligt naprapaten Cathrine är min ryggrad sned, och automatiskt spänner jag och överbelastar för att kompensera snedheten. Till slut håller det inte längre, utan musklerna lägger sig i kramp och all styrka försvinner.
Jag tycker synd om barnen som får sitta hemma. Idag hade vi tänkt åka till Gamla Linköping, men det får bli en annan dag.
I början av augusti har Thomas och jag ledigt en helg samtidigt, och då blir det nog Örebro med äventyrsbadet Gustavsvik. Det gillar vi ju alla fyra!
Krya på stackars mig!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Tycker synd om dej gull-mamma! Hoppas du blir bra snart! puss

2009-07-11 @ 19:11:35
URL: http://jesssis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0