I denna ljuva sommartid....

13 grader, regn, blåst och åska! Så blev skolavslutningsvädret för mina barn 2009. Massor av föräldrar och släktingar trotsade regnet och deltog i regnjackor och med paraplyer för att se elevernas framträdanden. Det bjöds på sång, musik och dans. Jag blev så rörd när min duktige son Nicke spelade Nationalsången på elgitarr och hans musiklärare kompade på piano. Jag hade fullt sjå att hålla videokamera och paraply stilla medan jag frös så jag skakade. Han fick stora applåder och busvisslingar! Jag är såååå stolt över honom. På bilden sitter han och repar, men under framträdandet stod han upp. Snyft!



Kommentarer
Postat av: Helen

Suck vad tråkigt att det skulle bli skit väder. Men du fick ju ändå njuta av din duktiga son och då kommer ju inga dåliga väder i mellan.

Ha en skön lördag.

Kram

2009-06-13 @ 08:05:06
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0