Trasigt baklyse

Efter körningen idag fick jag ha lastbilen själv på området för att träna backning. På området finns tre stora gallerburar som ska föreställa en lastkaj. Dels hade en kille häromdagen (på uppkörning!) kört i diket så att underkörningsskyddet vikt sig inåt, dels var jag ouppmärksam när jag backade för en av burarna stod snett, så när jag backade emot gick högra baklyset i kras! Kände mig skitdum när jag sa till Camilla inne på kontoret...

Hade underkörningsskyddet suttit rakt hade det tagit emot vid backningen.

Kommentarer
Postat av: Helen

Aj aj inte bra. Me då har du gjort den missen och gör väll inte om den

2009-03-02 @ 23:56:04
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Det blir dubbel-dubbelkoll i allt jag gör hädanefter! Tur hade de ett lyse i garaget o kunde byta...

2009-03-03 @ 08:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0