En dag i Kringelstan

Stack upp till Södertälje i morse för att träffa mina gamla kompisar, systrarna Gunhild (som bor i Värmland) och Karina. Gunhild och jag sågs för 2 år sedan ungefär, men Karina och jag har inte setts på ca 13 år! Det var jättekul att träffas! Först blev det frukost och prat hemma i Karinas fina radhus, sen for vi ner på stan för att shoppa lite. Jag köpte bl a en jacka till  Nicke och en bikini till Jeanine. Vi åt lunch, tacotallrik, på salladsbaren Nancy´s och tog sen lite kaffe och kokosboll på ett café. Gunhilds dotter Moa har sin prao på Karinas jobb, det var därför de var i Södertälje. Det var dessutom Karina som tussade ihop mig och Thomas för snart 16 år sedan! Tack för det, Karina och hoppas vi ses snart igen!

Karinas fina hus

Gunhild

Moa och Karina

Tacotallriken

Rådhuset

Varuhuset Kringlan och Gågatan

Tåget man alltid lekte i som barn när man for till stan med mamma stod kvar!

Solen bländade något enormt på vägen hem!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej hjärtat.

Hoppas att du hade en super kul dag.

Ser ut som det på dina bilder.

Kramis

2009-05-06 @ 07:44:53
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: karina

Hej Vännen!! Vilka fina kort du har lagt in här på bloggen. Och det var jätte roligt att få träffa dig efter alla år. Nu får vi se till o träffas lite oftare, för det tar faktiskt bara ca 1 timma att åka till varandra.Och det ser jag fram emot, hoppas vi kan ta en grill kväll o någon öl till sommaren. Hälsa alla. Kram Karina!!

2009-05-06 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0