Trångt och jävligt!

Jag bor ett stenkast från två äldreboenden som i det ena även har hemtjänsten inhyst i samma hus. Troligtvis är personalen så bekväm att de inte orkar gå från den avsedda parkeringen vid det ena äldreboendet. De parkerar på båda sidor av vår gata och blockerar för större fordon som har ärende på gatan. Sopbilen, pellets- och oljebilarna mm. Det bor även många småbarn som cyklar och leker på gatan. En av lyktstolparna hade gett vika vid tjällossningen så häromdagen kom det en asfaltsbil och två andra servicefordon för att reparera detta. Kan säga att det var trångt. Jag övningskörde förbi här när jag tog lastbilskortet och det var knappt jag kom förbi. Den dagen brandkåren måste rycka ut får vi hoppas att latmaskarna är lediga eller att de själva insett hur fan de parkerar.



Kommentarer
Postat av: Jessi

Kommunala arbetstagare... ja vad ska man säga. Idioter! =)

2009-05-09 @ 11:12:30
URL: http://jesssis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0