Backa, backa och åter backa!

Var på släplektion i morse igen. Det går långsamt framåt (eller bakåt?), för det är verkligen svårt! Rickard säger att det enda som gäller är att nöta och nöta och det känns som en tröst, eftersom jag börjat undra om jag är trög! Han sa att det är olika hur man lär sig, men att det är en träningssak för de flesta. Är glad över att jag lyckas koppla ihop bil och släp utan att behöva krångla allt för mycket! Från och med nästa lektion ska jag köra med en ny lärare, Eva-Lena, som är lugn och fin och har varit med i lastbilen de senaste lektionerna. Jag önskar att jag kunde öva backning med någon på fritiden, men som bekant går ju de flesta ekipage dygnet runt. Vi hade även lite genomgång om bromsar, vilket är en ganska omfattande del i det hela!
   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0