Årets julgran

Julen är förvisso förbi, men visar en bild på julgranen i alla fall. Jag har varit usel på att blogga, har fastnat på denna jäkla Facebook! Har även varit dålig på att fotografera. Mycket har hänt sen sist. Jessis hus står i princip färdigt och Emilia har börjat att gå. Under julen blev jag även magsjuk (likaså Jessi och Jeanine) och jag är fortfarande dålig. Blir att stanna hemma några dagar tills jag känner mig helt frisk. Det har gått över till ont i bihålorna och en enorm huvudvärk och muskelvärk. Thomas fick skjutsa hem mamma fortare än kvickt så hon inte blev sjuk, och min syrra och hennes man fick bli hemma och fira jul. Få se om de kan komma efter nyår istället. Följ gärna Emilia och husbygget på Jessis blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0